Heeft u een klacht?

Externe, onafhankelijke klachtenbehandeling

Wij proberen zo goed mogelijk voor u te zorgen. Toch kan het gebeuren dat u hierover niet tevreden bent. U kunt ons dit laten weten. U kunt uw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.

Voor meer informatie kunt u kijken op https://www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/

De Geschillencommissie

U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijkt u op: www.degeschillencommissiezorg.nl.

Of U kunt uw klacht voorleggen aan NVOS Orthobanda dit klachtenformulier downloaden op www.nvos-orthobanda.nl of 035-5880495 bellen. Of u vraagt uw orthopedisch schoenmaker om een formulier. Dat kunt u dan opsturen naar de Klachtencommissie orthopedische en medische hulpmiddelen, postbus 22142, 1302 CC Almere of mailen naar klachten@nvos-orthobanda.nl

 

Nieuws

Aanbieding

Diverse modellen Finn Comfort

Nu van 239,- voor 175,-



------------------------------------------

Onze openingstijden zijn aangepast i.v.m. het Coronavirus

Maandag t/m Vrijdag
08.30 uur tot 17.00 uur

Zaterdag
09.00 tot 12.00 uur

-----------------------------------------

Belangrijk !
i.v.m. het coronavirus.

Wij volgen de adviezen van het RIVM.

  • We geven nog meer aandacht aan de handhygiëne dan al gebruikelijk was
  • We schudden tijdelijk geen handen
  • De behandelruimtes, wachtkamer en toiletten worden extra goed schoon gemaakt
  • Wanneer we ons niet goed voelen, hoesten, keelpijn of koorts hebben, dan blijven we thuis
  • Iedereen van ons behandelteam die werkt voelt zich fit

Aanvullende maatregelen

Naast de bekende aangepaste gedragsregels hebben wij als aanvullende maatregelen:

  • Er mogen maximaal 5 personen de winkel betreden
  • Wij houden 1,5 meter afstand
  • Wij hebben intensieve reinigingsvoorschriften geïmplementeerd

Bel een afspraak af als u verkouden bent en /of koorts heeft.

De Jong Schoenservice.

---------------------------------------------------
Nieuw! Stoomreiniger voor alle soorten schoenen. Stoom zorgt ervoor dat het vuil loslaat van leer, suède of nubuck en kan de meeste vlekken verwijderen.

 

Laat u voeten ook eens heerlijk verwennen en verzorgen door een bezoekje aan de Medisch pedicure.

De Medisch pedicure is elke woensdag ochtend en donderdag aanwezig op afspraak!

www.pedicuregroeneveld.nl